TDC melder at fejlen skulle være endelig løst, vi lukker sagen, men følger det tæt resten af aftenen.
VI ser mobiltelefoni så småt begynder at virke, men TDC forventer det kan tage nogle timer at komme tilbage i normal drift, der kan derfor fortsat opleves problemer. Genstart eventuel telefon såfremt den ikke virker.
Der er forsat ikke nyt information fra TDC, og deres leverandør TDC NETs netværk. Man kan desværre komme i den situation at der ikke kan ringes til 112. Her kan løsning være at tage simkortet ud af telefonen. Man kan godt ringe til 112 uden simkort.
Se evt. opdateringer fra TDC på denne side: https://tdc.dk/kundeservice/driftsinformation/
Fejlen er lokaliseret i TDC mobil net, Alle mobiltelefoner der benytter TDC master har problemer, derfor hvis du snakker i softphone mod en mobil på tdc net vil fejlen også opleves.
Der opleves i øjeblik problemer på mobiltelefoni, det ser ud til fejlen er i TDC mobilnet, Vi arbejder på at finde årsagen.
Vi finder dit abonnement og sender dig et link til login for at administrere dine præferencer.
Vi har fundet dit eksisterende abonnement og har sendt dig en e-mail med et sikkert link til at administrere dine præferencer.
Vi bruger din e-mail til at gemme dine præferencer, så du kan opdatere dem senere.
Abonner på andre tjenester ved hjælp af klokkeikonet på abonner-knappen på statussiden.
Du vil ikke længere modtage nogen statusopdateringer fra Dstny Partner status. Er du sikker?
{{ error }}
Vi sender dig ikke længere nogen statusopdateringer om Dstny Partner status.